Schowek0
Twój schowek jest pusty
Koszyk0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Regulamin sklepu

Regulamin sklepu

Regulamin sklepu internetowego ARTUSKARCHER.PL
 
Właścicielem sklepu internetowego jest Jan Kierski prowadzący działalność
gospodarczą pod firmą Jan Kierski Firma Handlowo-Usługowa „Artus” w Wałbrzychu,
ul. Armii Krajowej 1, 58-302 Wałbrzych, NIP 8860029384 z oddziałami w Kłodzku, ul.
Objazdowa 18, 57-300 Kłodzko i w Świdnicy, ul. Bystrzycka 20, 58-100 Świdnica, 
adres e-mail: artuskarcher@gmail.com , tel.: 798 966 343
 
§ 1
Postanowienia ogólne
 
1. Sprzedawca jest autoryzowanym Partnerem Kärcher sp. z o.o. z siedzibą w
Krakowie, ul. Stawowa 138-140, Nr KRS 0000113551, dla której akta rejestrowe
prowadzi Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie XI Wydział
Gospodarczy KRS.
2. Niniejszy Regulamin określa warunki zawierania i wykonywania umów sprzedaży
dotyczących m.in. urządzeń, akcesoriów i środków chemicznych marki Kärcher.
3. Wszelkiego rodzaju informacje o Produktach znajdujących się w asortymencie
Sklepu internetowego mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty w
rozumieniu art. 66 § 1 k.c. Są one jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy, o
którym mowa w art. 71 k.c.
 
§ 2
Definicje
 
Użyte w niniejszym Regulaminie określenia oznaczają:
1) Regulamin – regulamin sklepu internetowego ARTUSKARCHER.PL,
znajdujący się pod adresem internetowym www.artuskarcher.pl;
2) Sklep internetowy lub Sklep – sklep internetowy ARTUSKARCHER.PL,
którego właścicielem jest Jan Kierski prowadzący działalność gospodarczą
pod firmą Jan Kierski Firma Handlowo-Usługowa „Artus” w Wałbrzychu,
znajdujący się pod adresem internetowym www.artuskarcher.pl;
3) Klient/Usługobiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka
organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje
zdolność prawną, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych i
zamierzająca zawrzeć lub zawierająca ze Sprzedawcą umowę sprzedaży
Produktów znajdujących się w Sklepie internetowym;
4) Konsument – Klient będący wyłącznie osobą fizyczną zawierający ze
Sprzedawcą umowę sprzedaży produktów znajdujących się w Sklepie
internetowym niezwiązaną bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub
zawodową;
5) Sprzedawca/Usługodawca – Jan Kierski prowadzący działalność gospodarczą
pod firmą Jan Kierski Firma Handlowo-Usługowa „Artus” w Wałbrzychu, ul.
Armii Krajowej 1, 58-302 Wałbrzych, NIP 8860029384 z oddziałami w
Kłodzku, ul. Objazdowa 18, 57-300 Kłodzko i w Świdnicy, ul. Bystrzycka 20,
58-100 Świdnica.
6) Kodeks cywilny lub k.c. – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny;
7) Konto – baza danych zawierających dane dobrowolnie podane przez Klienta
niezbędne do dokonania zamówienia oraz kontaktu Klienta ze Sprzedawcą
znajdująca się pod adresem internetowym www.artuskarcher.pl;
8) Zamówienie – oświadczenie woli Klienta złożone w celu zawarcia ze
Sprzedawcą umowy sprzedaży na odległość Produktu(ów) znajdujących się w
asortymencie Sklepu internetowego. Stanowi ono ofertę zawarcia umowy
sprzedaży ze Sprzedawcą;
9) Produkt(y) – rzecz(y) w rozumieniu art. 45 Kodeksu cywilnego znajdujące się
w asortymencie Sklepu internetowego.
 
§ 3
Warunki świadczenia usług drogą elektroniczną
 
1. Właściciel Sklepu internetowego jest usługodawcą w rozumieniu art. 2 pkt 6
ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną i
świadczy nieodpłatnie drogą elektroniczną na rzecz Klientów następujące
rodzaje usług:
1) umożliwienie Klientowi założenia i prowadzenia Konta, o którym mowa w §
2 pkt 7 Regulaminu;
2) przesyłanie zamówionej przez Klienta informacji handlowej;
3) umożliwienie Klientowi zawarcia umowy sprzedaży na odległość z
wykorzystaniem Sklepu internetowego.
2. W celu korzystania z usług świadczonych przez Sprzedawcę na podstawie
niniejszego regulaminu Klient musi posiadać co najmniej:
1) dostęp do sieci Internet;
2) przeglądarkę internetową obsługującą "JavaScript": np. Google Chrome,
Opera, Internet Explorer, Mozilla Firefox;
3) aktywną pocztę elektroniczną (adres e-mail).
3. Przed rejestracją Konta lub przed złożeniem zamówienia bez wykorzystywania
Konta Klient powinien potwierdzić zapoznanie z niniejszym Regulaminem.
4. Na podstawie art. 8 ust. 4 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną
zakazane jest dostarczanie przez Usługobiorcę treści o charakterze
bezprawnym.
5. W przypadku naruszenia przez Klienta ust. 4, chociażby nieumyślnie,
Sprzedawca upoważniony jest do usunięcia Konta Klienta oraz odmowy
świadczenia na jego rzecz usług, o których mowa w niniejszym paragrafie.
6. Sklep internetowy wykorzystuje pliki „cookies”. Korzystanie ze Sklepu
internetowego lub poruszanie się po jego stronach jest jednoznaczne z
wyrażeniem zgody na używanie plików „cookies”. Szczegółowe informacje na
temat polityki „cookies” znajdują się https://www.artuskarcher.pl/informacja-o-cookie-pm-20.html.
7. Klient jest uprawniony do żądania zaprzestania świadczenia przez
Sprzedawcę na jego rzecz usług, o których mowa w ust. 2, drogą
elektroniczną. Uprawnienie to przysługuje również Sprzedawcy, który w celu
rozwiązania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną przesyła
Klientowi oświadczenie w tym zakresie na adres poczty elektronicznej
wskazany przez Klienta.
8. W przypadku opisanym w ust. 7 stosuje się § 5 ust. 9 Regulaminu.
9. Klient ma prawo do złożenia reklamacji dotyczącej zasad i warunków
świadczenia na jego rzecz usług, o których mowa w ust. 2, w formie
wiadomości e-mail przesłanej na adres poczty elektronicznej, który znajduje
się na stronach Sklepu internetowego, lub w formie przesyłki poleconej.
Sprzedawca ma obowiązek rozpatrzenia reklamacji Klienta w terminie 30 dni
od dnia jej otrzymania. Termin 30 dni uważa się za zachowany, gdy
Sprzedawca odpowiedź na reklamację wysłał przesyłką poleconą Poczty
Polskiej S.A. lub wiadomością e-mail na adres wskazany przez Klienta.
10. Procedura reklamacyjna, o której mowa w ust. 9, dotyczy jedynie usług
świadczonych drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług
drogą elektroniczną. Procedura reklamacyjna dotycząca niezgodności
produktów z umową nabywanych przez Klienta Produktów znajdujących się w
asortymencie Sklepu internetowego została określona w § 13 Regulaminu.
11. Klient, który wyraża zgodę na przesyłanie mu przez Sprzedawcę informacji
Newsletter, zgadza się jednocześnie na otrzymywanie informacji handlowej, o
której mowa w art. 10 ust. 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
 
§ 4
Rejestracja Konta
 
1. W celu dokonania Zamówienia Klient może zarejestrować Konto w Sklepie
internetowym.
2. Rejestracja Konta następuje poprzez wypełnienie formularza elektronicznego
znajdującego się na stronie internetowej Sklepu oraz naciśnięcie przycisku
„Utwórz konto”. Przy rejestracji Konta Klient akceptuje warunki niniejszego
Regulaminu, politykę cookies oraz zapoznaje się z klauzulą informacyjną
dotyczącą przetwarzania danych osobowych.
3. W celu rejestracji Konta Klient zobowiązany jest podać swoje imię i nazwisko,
adres zamieszkania oraz numer telefonu i adres e-mail. Klient może także
podać, nazwę firmy oraz Numer Identyfikacji Podatkowej na potrzeby
wystawienia faktury VAT oraz faks. Podanie numeru telefonu jest niezbędne w
celu dokonania dostawy zamówionych Produktów poprzez przedsiębiorstwo
kurierskie.
4. Dostęp do Konta w Sklepie internetowym jest chroniony hasłem utworzonym
przez Klienta. Klient nie może udostępniać swojego Konta osobom trzecim.
Posiadaczem Konta może być wyłącznie jedna osoba.
5. Po dokonaniu rejestracji Konta Klient otrzymuje wiadomość e-mail
potwierdzającą ten fakt.
 
§ 5
Ochrona danych osobowych
 
1. Sprzedawca przetwarza dane osobowe Klientów zgodnie z powszechnie
obowiązującymi przepisami, w tym zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - RODO) oraz ustawą z
dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
2. Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca – Jan Kierski
prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Jan Kierski Firma Handlowo-
Usługowa „Artus” w Wałbrzychu, ul. Armii Krajowej 1, 58-302 Wałbrzych, NIP
8860029384.
3. Żądanie przez Klienta usunięcia jego danych osobowych jest równoznaczne z
wypowiedzeniem umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną oraz
usunięciem jego Konta.
4. Administrator danych stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające
ochronę przetwarzanych danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz
kategorii danych objętych ochroną, a w szczególności zabezpiecza dane
przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę
nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem przepisów powszechnie
obowiązujących oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.
5. Administrator danych prowadzi dokumentację opisującą sposób przetwarzania
danych oraz środki, o których mowa w ust. 4.
 
§ 6
Zawarcie umowy
 
1. Klient dokonuje zakupu Produktów znajdujących się w asortymencie Sklepu
poprzez złożenie Zamówienia.
2. Zamówienie złożone przez Klienta stanowi jednocześnie ofertę zawarcia
umowy.
3. Sprzedawca przyjmuje ofertę poprzez wysłanie wiadomości e-mail
potwierdzającej dokonanie Zamówienia na adres poczty elektronicznej
wskazany przez Klienta.
4. Zamówienie może zostać złożone przez Klienta z wykorzystaniem jego Konta
oraz bez konieczności rejestracji Konta.
5. W przypadku Zamówienia składanego poprzez zarejestrowane Sklepie
internetowym Konto należy się zalogować do Konta przy użyciu adresu e-mail
oraz hasła. Zamówienie następuje poprzez naciśnięcie przycisku „Do
Koszyka”, a następnie wypełnienie formularza Zamówienia w zakładce
„Koszyk” znajdującej się na stronach internetowych Sklepu. Dokonanie
Zamówienia skutkuje obowiązkiem zapłaty ceny Produktu(ów) oraz kosztów
dostawy.
6. W przypadku zamówienia składanego bez wykorzystania Konta Klient jest
zobowiązany do zaakceptowania treści niniejszego Regulaminu poprzez
zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu Zamówienia oraz zapoznania
się z klauzulą informacyjną dotyczą przetwarzania danych osobowych. Brak
akceptacji Regulaminu lub niezapoznanie się z klauzulą informacyjną
uniemożliwia złożenie Zamówienia.
7. W przypadku składania Zamówienia bez wykorzystania Konta następuje ono
poprzez naciśnięcie przycisku „Do Koszyka”, a następnie wypełnienie
formularza Zamówienia w zakładce „Koszyk” znajdującej się na stronach
internetowych Sklepu. Dokonanie Zamówienia skutkuje obowiązkiem zapłaty
ceny Produktu(ów) oraz kosztów dostawy.
8. Ceny wszystkich Produktów są podane w PLN i zawierają podatek od towarów
i usług w stawce obowiązującej na dzień składania zamówienia.
9. Zmiana lub anulowanie złożonego zamówienia są możliwe do chwili zlecenia
przedsiębiorstwu kurierskiemu dostawy Produktu do Klienta.
 
§ 7
Dostawa Produktów
 
1. Dostawa Produktu następuje wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej.
2. Zamówiony Produkt jest przekazywany do dostarczenia przez
przedsiębiorstwo kurierskie do Klienta w terminie 24 godzin liczonym od dnia
zaksięgowania na rachunku bankowym Sprzedawcy środków tytułem zapłaty
ceny oraz kosztów dostawy, z wyjątkiem § 8 ust. 1 pkt 1, gdzie termin liczony
jest od dnia potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji. Warunkiem
realizacji Zamówienia w powyższym terminie jest dostępność Produktu w
magazynie Sprzedawcy.
3. W przypadku gdy zamówiony Produkt nie jest dostępny w magazynie
Sprzedawcy, termin przekazania Produktu przedsiębiorstwu kurierskiemu
wynosi około 7 dni roboczych.
4. O konieczności przedłużenia terminów, o których mowa w ust. 2 i 3,
Sprzedawca poinformuje Klienta telefonicznie lub wiadomością e-mail.
5. Do terminu realizacji Zamówienia nie wlicza się dni ustawowo wolnych od
pracy oraz sobót.
6. Sprzedawca nie ma wpływu na termin oraz szybkość dostawy Produktu przez
przedsiębiorstwo kurierskie. Zamówienie wraz z dostawą do Klienta jest
przeciętnie realizowane w terminie 2 – 3 dni, jeżeli zamówiony Produkt
znajduje się w magazynie Sprzedawcy.
7. Dostawa Produktu jest odpłatna. Koszty dostawy Produktu ponosi Klient.
Koszty te są doliczane do wartości Zamówienia.
8. Koszty dostawy Produktu są widoczne przed dokonaniem Zamówienia.
Dokonując Zamówienia Klient wyraża zgodę na sposób dostawy Produktu
oraz wysokość kosztów, które jest zobowiązany ponieść z tego tytułu.
9. Zamówione Produkty dostarczane są przez Sprzedawcę za pośrednictwem
przedsiębiorstwa kurierskiego DHL Express (Poland) Sp. z o.o.
 
§ 8
Zasady płatności
 
1. Klient ma możliwość zapłaty za zamówiony Produkt w następujący sposób:
1) za pobraniem;
2) przelewy elektroniczne – Przelewy24;
3) przelewem bankowym na rachunek Sprzedawcy. Jako tytuł przelewu
należy wpisać numer zamówienia.
4) Credi Agricole Bank Polska S.A. - raty
2. Klient dokonuje wyboru formy zapłaty za zamówiony Produkt na etapie jego
zamawiania (w formularzu zamówienia).
3. Za datę dokonania zapłaty uznaje się dzień wpływu środków na rachunek
bankowy Sprzedawcy, z wyjątkiem ust. 1 pkt 1.
4. Klient ma prawo żądać wydania paragonu lub faktury VAT dokumentujących
dokonanie zakupu Produktu.
5. Klient może otrzymać fakturę elektroniczną, jeżeli w formularzu Zamówienia
wyrazi zgodę na otrzymywanie faktur elektronicznych na podstawie art. 106n
ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.
 
§ 9
Odstąpienie do umowy
 
1. Klientowi będącemu Konsumentem na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30
maja 2014 r. o prawach konsumenta przysługuje prawo odstąpienia od umowy
zawartej na odległość w terminie 14 dni od dnia, w którym Konsument wszedł
w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i
wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie rzeczy, bez podawania
przyczyny i bez ponoszenia kosztów.
2. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi
koszty pierwotnej dostawy Produktu. Jeżeli Konsument wybrał sposób
dostarczenia mu rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia
oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu
Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów związanych z
dostawą Produktu na adres Konsumenta.
3. W przypadku odstąpienia od umowy Konsument ponosi tylko bezpośrednie
koszty zwrotu rzeczy Sprzedawcy.
4. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące
wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do
stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
5. Konsument może odstąpić od umowy poprzez wykorzystanie wzoru
formularza stanowiącego załącznik do Regulaminu.
6. W przypadku skorzystania przez Konsumenta z prawa do odstąpienia od
umowy jest on zobowiązany do:
1) odesłania Produktu(ów) na własny koszt na adres Sprzedawcy: Jan Kierski
prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Jan Kierski Firma
Handlowo-Usługowa „Artus” w Wałbrzychu, ul. Armii Krajowej 1;
2) opakowania zwracanego Produktu w odpowiedni sposób, który zapewnia
brak uszkodzeń w trakcie transportu wybranym sposobem dostawy.
7. W przypadku skorzystania przez Konsumenta z prawa do odstąpienia od
umowy Sprzedawca zobowiązany jest do niezwłocznego zwrotu ceny
zakupionego Produktu oraz kosztów dostawy do Klienta, z zastrzeżeniem ust.
2, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia poinformowania Sprzedawcy o
odstąpieniu od umowy.
8. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania
rzeczy lub dostarczenia mu przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności
od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
9. Zwrot ceny oraz kosztów dostawy zostanie dokonany przy użyciu takich
samych sposobów płatności, jakie zostały wykorzystane przez Klienta przy
składaniu Zamówienia chyba, że Klient zgodzi się na inną formę dokonania
zwrotu i nie poniesie z tego tytułu kosztów.
 
§ 10
Wyłączenie możliwości odstąpienia od umowy
 
Prawo odstąpienia od umowy, o którym mowa w § 9, nie przysługuje Konsumentowi
w przypadkach, o których mowa w art. 38 ustawy o prawach konsumenta, w
szczególności w odniesieniu do umowy:
1) o świadczenie usług, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli
przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który
został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia
przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości;
2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym,
nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić
przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
3) w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany
według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych
potrzeb;
4) w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający
krótki termin przydatności do użycia;
5) w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym
opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę
zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po
dostarczeniu;
6) w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój
charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi towarami;
7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena
została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których
dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość
zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu
dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo
inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza towary inne niż
części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia
od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub
towarów;
9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne
albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym
opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy
o prenumeratę;
11) zawartej w drodze aukcji publicznej;
12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych,
przewozu towarów, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z
wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w
umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
13) o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które
konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca rozpoczął świadczenie
za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed
rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci
prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a przedsiębiorca przekazał
konsumentowi potwierdzenie, o którym mowa w art. 15 ust. 1 i 2 albo art. 21 ust. 1
ustawy o prawach konsumenta;
14) o świadczenie usług, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, w przypadku
których konsument wyraźnie zażądał od przedsiębiorcy, aby przyjechał do niego w celu
dokonania naprawy, a usługa została już w pełni wykonana za wyraźną i uprzednią zgodą
konsumenta.
 
§ 11
Odpowiedzialność za zgodność towaru z umową
 
1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Produkty zgodne z umową. 
W razie braku zgodności towaru z umową Konsumentowi przysługują uprawnienia określone
w rozdziale 5a ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
2. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową istniejący w chwili
jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności
towaru do użycia, określony przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby
działające w ich imieniu, jest dłuższy. Domniemywa się, że brak zgodności towaru z umową,
który ujawnił się przed upływem dwóch lat od chwili dostarczenia towaru, istniał w chwili
jego dostarczenia, o ile nie zostanie udowodnione inaczej lub domniemania tego nie można
pogodzić ze specyfiką towaru lub charakterem braku zgodności towaru z umową.
3. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Konsument może żądać jego naprawy lub wymiany.
Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Konsument żąda naprawy, lub przedsiębiorca może
dokonać naprawy, gdy Konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności towaru
z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby
nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub
wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy, może on odmówić doprowadzenia
towaru do zgodności z umową. W przypadkach wynikających z art. 43e ustawy
z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Konsument może złożyć oświadczenie
o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy.
4. W przypadku gdy sprzedany Produkt jest niezgodny z umową Klient ma prawo do złożenia
reklamacji Sprzedawcy.
5. Sprzedawca informuje, że przesłanki odpowiedzialności za niezgodność
Produktów z umową rękojmi oraz zasady i tryb postępowania
reklamacyjnego wynikają z ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
6. Klient jest uprawniony do złożenia reklamacji w następujących formach:
a) pocztą elektroniczną na adres: artuskarcher@gmail.com
b) pocztą na adres: Jan Kierski Firma Handlowo-Usługowa „Artus” w
Wałbrzychu, ul. Armii Krajowej 1, 58-302 Wałbrzych.
7. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać dane niezbędne do identyfikacji
Klienta, tj. imię i nazwisko, adres umożliwiający kontakt z Klientem, a także:
wskazanie reklamowanego Produktu, opis zgłaszanych niezgodności z
umową oraz datę odbioru Produktu.
8. Jeżeli okaże się, że dane podane w zgłoszeniu reklamacyjnym są
niewystarczające do prawidłowego rozpatrzenia reklamacji, Sprzedawca przed
jej rozpoznaniem ma prawo zwrócić się do Klienta o uzupełnienie reklamacji o
wskazane informacje.
9. W przypadku Konsumentów, Sprzedawca udziela odpowiedzi na reklamację w
terminie 14 dni od dnia jej otrzymania wraz z reklamowanym Produktem.
Sprzedawca przekazuje Konsumentowi odpowiedź na reklamację na papierze
lub poprzez pocztę elektroniczną. Jeżeli sprzedawca nie udzielił odpowiedzi
na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania wraz z Produktem
uważa się, że reklamacja została uznana.
10. Ze względu na specyfikę sprzedawanych w ramach Sklepu internetowego
Produktów rozpatrzenie reklamacji wymaga dostarczenia przez Klienta
Produktu na adres Sprzedawcy w celu niezgodności z
umową.
11. Reklamowany Produkt w celu wysyłki na adres Sprzedawcy należy opakować
w odpowiedni sposób, który zapewnia brak uszkodzeń w trakcie transportu
wybranym sposobem dostawy.
12. Przepisy niniejszego paragrafu nie mają zastosowania do Klientów
niebędących Konsumentami. W przypadku, gdy Klientem jest podmiot
niebędący Konsumentem, odpowiedzialność z tytułu rękojmi jest wyłączona.
 
§ 12
Gwarancja
 
1. Gwarancji na Produkty, o której mowa w art. 577 k.c., udziela ich producent –
Kärcher sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Stawowa 138-140, Nr KRS
000011, dla której akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla Krakowa-
Śródmieścia w Krakowie XI Wydział Gospodarczy KRS (Gwarant).
2. Szczegółowe warunki gwarancji oraz zasady i tryb postępowania w tym
zakresie dostępne są na stronach internetowych producenta, w tym pod
następującym adresem: https://www.kaercher.com/pl/serwis-i-
wsparcie/wsparcie-i-obsluga-klienta/gwarancja.html .
3. Sprzedawca dołącza do każdego zakupionego przez Klienta Produktu
dokumenty gwarancyjne pozwalające na realizację uprawnień wynikających z
gwarancji.
 
§ 13
Informacja o pozasądowym rozwiązywaniu sporów
 
1. Sprzedawca wypełniając obowiązek, o którym mowa w art. 12 ust. 1 pkt 21
ustawy o prawach konsumenta, informuje o możliwości korzystania przez
Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i
dochodzenia roszczeń oraz zasadach dostępu do tych procedur.
2. W celu próby pozasądowego sposobu rozpatrzenia reklamacji lub
dochodzenia roszczeń Konsument może korzystać m in. z:
1) procedur wynikających z ustawy z dnia 23 września 2016 r. o
pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Tekst ustawy
znajduje się na stronie internetowej: www.isap.sejm.gov.pl . Procedury
wynikające z powołanej ustawy opisane są na stronie internetowej Urzędu
Ochrony Konkurencji i Konsumentów: www.uokik.gov.pl;
2) mediacji prowadzonej przez Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji
Handlowej (zasady mediacji znajdują się na stronach internetowych
Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz na stronie
internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
www.uokik.gov.pl);
3) Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego. Sąd ten działa przy
Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji handlowej (dane teleadresowe
znajdują się na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i
Konsumentów: www.uokik.gov.pl).
3. Konsument ma także prawo skierowania pozwu do sądu powszechnego w
celu dochodzenia roszczeń przysługujących mu od Sprzedawcy.
 
§ 14
Postanowienia końcowe
 
1. Sądem właściwym miejscowo dla rozstrzygnięcia sporu powstałego w związku
z zawieraniem lub zawarciem umowy sprzedaży Produktów będących w
asortymencie Sklepu internetowego będzie sąd, na którego obszarze główną
siedzibę (adres) działalności posiada Sprzedawca. Nie dotyczy to sporów, w
których jedną ze stron jest Konsument.
2. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jest
również regulaminem w rozumieniu art. 8 ustawy o świadczeniu usług drogą
elektroniczną.
3. Do umów zawieranych poprzez Sklep internetowy zastosowanie mają
przepisy prawa polskiego.
4. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają przepisy
prawa powszechnie obowiązującego, w tym przepisy: Kodeksu cywilnego,
ustawy o prawach konsumenta oraz ustawy o świadczeniu usług drogą
elektroniczną.
5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w
dowolnym czasie. Zmiany wchodzą w życie od momentu umieszczenia ich na
stronie internetowej Sklepu. Do zamówień złożonych przed wejściem w życie
zmian stosuje się Regulamin w brzmieniu obowiązującym w chwili złożenia
zamówienia.
6. Na żądanie Konsumenta, Sprzedawca przesyła aktualną treść Regulaminu na
wskazany przez niego adres poczty elektronicznej.
7. Przed złożeniem zamówienia Klient zobowiązany jest do akceptacji
Regulaminu.
8. Przed założeniem przez Klienta Konta, jest on zobowiązany do
zaakceptowania niniejszego Regulaminu.
9. Sposoby porozumiewania się Sprzedawcy z Konsumentem są następujące:
1) telefonicznie: nr telefonu Sprzedawcy:
a) stacjonarny: 74 843 91 62,
b) komórkowy: 798 966 343;
2) za pomocą poczty elektronicznej, adres e-mail: artuskarcher@gmail.com;
3) korespondencyjnie, adres do korespondencji: Jan Kierski Firma Handlowo-
Usługowa „Artus” w Wałbrzychu, ul. Armii Krajowej 1, 58-302 Wałbrzych.
10. Jeżeli którekolwiek postanowienie niniejszego Regulaminu okaże się
nieważne, w jego miejsce stosuje się przepisy prawa powszechnie
obowiązującego.
11. Regulamin wchodzi w życie z dniem 30.12.2021 r.
 
Załączniki:

Przejdź do strony głównej
USTAWIENIA PLIKÓW COOKIES
W celu ulepszenia zawartości naszej strony internetowej oraz dostosowania jej do Państwa osobistych preferencji, wykorzystujemy pliki cookies przechowywane na Państwa urządzeniach. Kontrolę nad plikami cookies można uzyskać poprzez ustawienia przeglądarki internetowej.
Są zawsze włączone, ponieważ umożliwiają podstawowe działanie strony. Są to między innymi pliki cookie pozwalające pamiętać użytkownika w ciągu jednej sesji lub, zależnie od wybranych opcji, z sesji na sesję. Ich zadaniem jest umożliwienie działania koszyka i procesu realizacji zamówienia, a także pomoc w rozwiązywaniu problemów z zabezpieczeniami i w przestrzeganiu przepisów.
Pliki cookie funkcjonalne pomagają nam poprawiać efektywność prowadzonych działań marketingowych oraz dostosowywać je do Twoich potrzeb i preferencji np. poprzez zapamiętanie wszelkich wyborów dokonywanych na stronach.
Pliki analityczne cookie pomagają właścicielowi sklepu zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzi w interakcję ze sklepem, poprzez anonimowe zbieranie i raportowanie informacji. Ten rodzaj cookies pozwala nam mierzyć ilość wizyt i zbierać informacje o źródłach ruchu, dzięki czemu możemy poprawić działanie naszej strony.
Pliki cookie reklamowe służą do promowania niektórych usług, artykułów lub wydarzeń. W tym celu możemy wykorzystywać reklamy, które wyświetlają się w innych serwisach internetowych. Celem jest aby wiadomości reklamowe były bardziej trafne oraz dostosowane do Twoich preferencji. Cookies zapobiegają też ponownemu pojawianiu się tych samych reklam. Reklamy te służą wyłącznie do informowania o prowadzonych działaniach naszego sklepu internetowego.
ZATWIERDZAM
Ta strona internetowa wykorzystuje cookies w celu zarządzania uwierzytelnianiem, nawigacją oraz innymi funkcjami. Korzystając z naszej strony internetowej, zgadzają się Państwo na umieszczanie plików cookie na swoim urządzeniu. Aby dowiedzieć się więcej na temat używanych plików cookie i jak je usunąć, zobacz naszą politykę cookies: TUTAJ

Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania
Państwa danych osobowych klikając TUTAJ
USTAWIENIA
ZAAKCEPTUJ TYLKO NIEZBĘDNE
ZGADZAM SIĘ